Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Εξασφαλίστε ότι οι τεχνικοί πόροι της επιχείρησης σας λειτουργούν αποτελεσματικά και απρόσκοπτα

Εξασφαλίστε ότι οι τεχνικοί πόροι της επιχείρησης σας λειτουργούν αποτελεσματικά, απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικά θέματα.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη - Virtual Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Η απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή (remote support) είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει σε έναν τεχνικό υποστήριξης να αποκτήσει πρόσβαση και να ελέγξει έναν υπολογιστή από απόσταση. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης, το οποίο επιτρέπει στον τεχνικό να δει και να ελέγξει την οθόνη του υπολογιστή, να χειριστεί το πληκτρολόγιο και το ποντίκι και να πραγματοποιήσει εργασίες συντήρησης ή επισκευής.

Η τεχνολογία και οι γρήγορες ταχύτητες στο Internet μας παρέχουν πλέον την δυνατότητα να προσφέρουμε απομακρυσμένη υποστήριξη με ταχύτητα, ασφάλεια αλλά πάνω απ’ όλα, με εχεμύθεια.

Τα περισσότερα προβλήματα που προκύπτουν στις μέρες μας, έχουν να κάνουν με το λειτουργικό σύστημα ή το λογισμικό, δηλαδή με τα προγράμματα που χρησιμοποιείτε, η AiO κάνοντας χρήση εξειδικευμένων εργαλείων μπορεί να επιλύσει σχεδόν όλα τα προβλήματα αυτού του τύπου.

Η απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι απαραίτητη υπηρεσία για όλες τις επιχειρήσεις, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων του λειτουργικού συστήματος και του λογισμικού που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε χρήστης, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στην παροχή εκπαίδευσης στους χρήστες αλλά και στον έλεγχο προβλημάτων της απόδοσης του εσωτερικού δικτύου.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Πλεονεκτήματα απομακρυσμένης υποστήριξης για τις επιχειρήσεις

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, η απομακρυσμένη υποστήριξη παρέχει σημαντικές υπηρεσίες σε μια επιχείρηση, συμβάλλοντας στην πιο αποτελεσματική λειτουργία της και στην πιο γρήγορη και άμεση επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν κατά την διάρκεια της καθημερινής εργασίας.

Η απομακρυσμένη υποστήριξη προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις, όπως:

Μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας
Η απομακρυσμένη υποστήριξη μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση προβλημάτων γρήγορα και αποτελεσματικά, μειώνοντας έτσι το χρόνο διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης.

Μείωση του κόστους
Η απομακρυσμένη υποστήριξη μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση χρημάτων στην συνολική εργασία, καθώς ο τεχνικός υποστήριξης δεν χρειάζεται να μεταφερθεί στο χώρο της επιχείρησης.

Αύξηση της διαθεσιμότητας
Οι τεχνικοί μπορούν να παρέχουν υποστήριξη εκτός των εργασιακών ωρών, αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών υποστήριξης για τους πελάτες.

Βελτίωση της ασφάλειας
Η απομακρυσμένη υποστήριξη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ασφάλειας των συστημάτων πληροφορικής, καθώς οι τεχνικοί υποστήριξης μπορούν να παρέχουν υποστήριξη χωρίς να χρειάζεται να έχουν φυσική πρόσβαση στην επιχείρηση.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Εξασφαλίστε σταθερότητα, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα

Η διαδικασία σύνδεσης που πραγματοποιείται, είναι απλή και γρήγορη κάνοντας χρήση προγραμμάτων απομακρυσμένης υποστήριξης, ενώ για την πραγματοποίηση της σύνδεσης απαιτείται η αποδοχή του εκάστοτε πελάτη.

Σε γενικές γραμμές η απομακρυσμένη υποστήριξη είναι μια υπηρεσία ασφαλής και άμεση, η οποία επιτρέπει να γίνουν ενέργειες επίλυσης και επιδιόρθωσης των προβλημάτων ενός συστήματος χωρίς την φυσική παρουσία τεχνικού στις εγκαταστάσεις σας.

Η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη επιτρέπει στον εκάστοτε τεχνικό να βλέπει απομακρυσμένα την οθόνη του υπολογιστή σας, να χειρίζεται το ποντίκι και το πληκτρολόγιό σας, ώστε να προβεί στην κατάλληλη διόρθωση του κάθε τεχνικού προβλήματός που μπορεί να αντιμετωπίζετε.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Πλεονεκτήματα στο να έχεις άρτια και ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη

Η τεχνική υποστήριξη αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία μιας επιχείρησης στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Βοηθά στη διατήρηση σταθερών και αξιόπιστων τεχνικών υποδομών, παρέχοντας ταυτόχρονα τα εργαλεία για την αντιμετώπιση προκλήσεων και την αξιοποίηση ευκαιριών.

Επίλυση προβλημάτων λογισμικού
Η απομακρυσμένη υποστήριξη επιτρέπει στους τεχνικούς να έχουν πρόσβαση στα συστήματα των πελατών τους από απόσταση, ώστε να μπορούν να εντοπίσουν και να διορθώσουν αυτά τα προβλήματα.

Εκπαίδευση χρηστών
Εξειδικευμένοι τεχνικοί μπορούν να παράσχουν εκπαίδευση λογισμικού και συμβουλές για την χρήση αυτού σε χρήστες.

Εγκατάσταση ή αναβάθμιση λογισμικού
Οι τεχνικοί μπορούν να εγκαταστήσουν νέο λογισμικό ή να πραγματοποιήσουν αναβαθμίσεις από απόσταση, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο στους χρήστες.

Διαχείριση συσκευών
Οι τεχνικοί μπορούν να διαχειρίζονται, να συντηρούν και να χειρίζονται συσκευές από απόσταση, όπως εξυπηρετητές, δρομολογητές και άλλα δικτυακά στοιχεία.

Τηλεφωνική υποστήριξη
Οι τεχνικοί μπορούν να παρέχουν τηλεφωνική υποστήριξη σε χρήστες, καθοδηγώντας τους μέσω τηλεφωνικής συνομιλίας ή ακόμη και μέσω της απομακρυσμένης πρόσβασης στον υπολογιστή τους.

Φυσικά τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει μια επιχείρηση είναι πολύ περισσότερα από το προ-αναφερθέντα, σίγουρα η απομακρυσμένη υποστήριξη,  παρέχει βελτιωμένη εικόνα και στις παροχές αλλά και στις πωλήσεις μιας επιχείρησης.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Εξασφαλίστε σταθερότητα, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα

Όπως αντιλαμβάνεστε αυτές είναι μερικές μόνο από τις εργασίες που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω της απομακρυσμένης υποστήριξης. Υπάρχουν ακόμα δεκάδες άλλες υπηρεσίες που θα μπορούσαν να προσφερθούν, ακόμα και υπηρεσίες που δεν έχουμε ακόμα σκεφτεί.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν και προβλήματα που αφορούν σε ελαττωματικό υλικό, όπως και μερικά εξειδικευμένα προβλήματα λογισμικού που δεν μπορούν να λυθούν με απομακρυσμένη υποστήριξη.

Ο παρακάτω τιμοκατάλογος σας δίνει την δυνατότητα να προπληρώσετε χρόνο για την υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης γνωρίζοντας ότι μετά από κάθε σύνδεση θα λαμβάνεται ένα Email με το χρόνο που αναλώθηκε και φυσικά το υπόλοιπο χρόνου που διαθέτετε.

Basic
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
60,00Διάρκεια 12 Μηνών

 

 

  • 120 Λεπτά Διάρκεια Υποστήριξης

     

  • Χωρίς Λεπτά Bonus Δωρεάν Χρόνος

     

Advanced
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
120,00Διάρκεια 12 Μηνών

 

 

  • 240 Λεπτά Διάρκεια Υποστήριξης

     

  • 15 Λεπτά Bonus Δωρεάν Χρόνος

     

Professional
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
180,00Διάρκεια 12 Μηνών

 

 

  • 360 Λεπτά Διάρκεια Υποστήριξης

     

  • 45 Λεπτά Bonus Δωρεάν Χρόνος

     

Premium
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
240,00Διάρκεια 12 Μηνών

 

 

  • 480 Λεπτά Διάρκεια Υποστήριξης

     

  • 90 Λεπτά Bonus Δωρεάν Χρόνος

     

Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ανά session είναι τα 15 Λεπτά.

Κάντε click στην εικόνα για να κατεβάσετε το εργαλείο απομακρυσμένης υποστήριξης

Απομακρυσμένη Υποστήριξη Επιχειρήσεων - Rustdesk Logo

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Εξασφαλίστε ότι οι τεχνικοί πόροι της επιχείρησης σας λειτουργούν αποτελεσματικά, απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικά θέματα.

Ζητήστε να σας Καλέσουμε ή Καλέστε μας στο 215.215.6005

Ζητήστε να σας καλέσουμε

Scroll to Top

Παραγγελία πακέτου υποστήριξης