Τηλεφωνικά Κέντρα

Αυξάνοντας κατακόρυφα την επεκτασιμότητα και τη δύναμη επικοινωνίας της επιχείρησής σας

Τα τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν μείωση κόστους, αύξηση ευελιξίας, βελτίωση αποτελεσματικότητας, βελτιωμένη επικοινωνία και προηγμένη τεχνολογία

Ψηφιακά Τηλεφωνικά Κέντρα - Keypad

Σε κάθε δυναμικά ανερχόμενη -και όχι μόνο- επιχείρηση, η δυνατότητα χρήσης σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας εξασφαλίζει ταχύτατη αντίδραση στις συνεχόμενα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Είναι αξιοσημείωτο να αναφέρουμε ότι παρ’ όλη την ραγδαία εξάπλωση σύγχρονων επικοινωνιακών λύσεων (π.χ. το video conference ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) η κλασική παραδοσιακή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου εξακολουθεί να απολαμβάνει μεγάλης εκτίμησης.

Με την πάροδο των χρόνων, τα τηλεφωνικά κέντρα εξελίχθηκαν σύμφωνα με τις τεχνολογικές καινοτομίες σε ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα επικοινωνίας που είναι ικανά να ανταγωνιστούν ακόμη και τα “αυθεντικά” ηλεκτρονικά μέσα.

Οι έντονες συνθήκες ανταγωνισμού που κυριαρχούν στην αγορά καθιστούν επιτακτική ανάγκη την αδιάλειπτη επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες καθώς και την καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης.

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να προσφέρει πραγματικά αξιόπιστη και συμφέρουσα λύση στις παραπάνω προκλήσεις, αυξάνοντας κατακόρυφα την δύναμη επικοινωνίας της επιχείρησης.

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα της σύγκλισης των παραδοσιακών τηλεπικοινωνιών με τις τεχνολογίες ΙΡ, προσφέροντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά και λειτουργίες τόσο ευέλικτες, ώστε να καλύπτουν κάθε ανάγκη επικοινωνίας μιας επιχείρησης σήμερα και στο μέλλον.

Τηλεφωνικά Κέντρα

Μερικά από τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών τηλεφωνικών κέντρων

Αυξημένη παραγωγικότητα

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, καθώς μπορούν να χειριστούν περισσότερες κλήσεις και να τις διαθέσουν πιο αποτελεσματικά στους υπαλλήλους.

Βελτιωμένα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών τους, καθώς μπορούν να παρέχουν στους πελάτες πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Μειωμένα κόστη

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μειώσουν τα κόστη τους, καθώς είναι πιο αποδοτικά και μπορούν να προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες με χαμηλότερο κόστος από τα αναλογικά.

Αυξημένη ασφάλεια

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια, καθώς μπορούν να κωδικοποιήσουν τις κλήσεις και να συνδεθούν με συστήματα ασφαλείας.

Τηλεφωνικά Κέντρα

Μερικές από τις δυνατότητες των ψηφιακών τηλεφωνικών κέντρων

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα (digital PBX) προσφέρουν μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα μιας επιχείρησης. Μερικές από τις πιο κοινές δυνατότητες των ψηφιακών τηλεφωνικών κέντρων περιλαμβάνουν:

Αυτόματη απάντηση

Το τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να απαντήσει αυτόματα στις κλήσεις και να τις μεταφέρει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή σε έναν συγκεκριμένο υπάλληλο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών και να βελτιώσουν την εξυπηρέτησή τους.

Μουσική στην αναμονή

Ο καλών μπορεί να ακούσει μουσική στην αναμονή, ενώ περιμένει να απαντήσει κάποιος. Αυτό μπορεί να βοηθήσει να δημιουργηθεί μια πιο ευχάριστη εμπειρία για τους πελάτες.

Συνακρόαση

Ένας υπάλληλος μπορεί να ακούσει μια κλήση που γίνεται από έναν άλλο υπάλληλο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην παροχή βοήθειας στους υπαλλήλους και στην αντιμετώπιση προβλημάτων.

Διασύνδεση με άλλα συστήματα

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να συνδεθούν με άλλα συστήματα, όπως CRM, ERP και συστήματα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ενσωμάτωση των συστημάτων τους και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Φυσικά οι δυνατότητες δεν σταματάνε εδώ, τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα (digital PBX) προσφέρουν μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα μιας επιχείρησης όπως αναφέραμε και πιο πάνω.

Ψηφιακά Τηλεφωνικά Κέντρα

Μερικές από τις δυνατότητες των ψηφιακών τηλεφωνικών κέντρων

Η επιλογή των κατάλληλων δυνατοτήτων για ένα ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες τους, καθώς και τον προϋπολογισμό τους.

Άλλες δυνατότητες που μπορεί να προσφέρουν τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα περιλαμβάνουν:

Call forwarding: Οι κλήσεις μπορούν να προωθηθούν σε έναν άλλο αριθμό, ανάλογα με τις ανάγκες.

Call recording: Οι κλήσεις μπορούν να καταγραφούν για να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς επίλυσης διαφορών.

Voicemail: Οι καλούντες μπορούν να αφήσουν κάποιο μήνυμα όταν δεν απαντά το εσωτερικό που έχουν καλέσει.

Mobility: Οι υπάλληλοι μπορούν να απαντούν στις κλήσεις τους από οπουδήποτε, χρησιμοποιώντας ένα smartphone.

Call queuing: Οι κλήσεις μπορούν να τεθούν σε αναμονή μέχρι να είναι διαθέσιμος ένας υπάλληλος.

International calling: Οι κλήσεις σε διεθνείς προορισμούς μπορούν να πραγματοποιηθούν με ευκολία.

Ψηφιακά Τηλεφωνικά Κέντρα

Μείωση κόστους, αύξηση ευελιξίας, βελτίωση αποτελεσματικότητας

Σε μια εποχή που η επικοινωνία είναι πιο σημαντική από ποτέ, τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Με τις κατάλληλες δυνατότητες, τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους και να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα είναι ένα δυναμικό εργαλείο που μπορεί να εξελιχθεί και να προσαρμοστεί στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Με την πάροδο του χρόνου, τα ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα θα γίνουν όλο και πιο εξελιγμένα και θα προσφέρουν νέες δυνατότητες που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να καινοτομήσουν και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Ψηφιακά Τηλεφωνικά Κέντρα

Κτίστε ένα ισχυρό θεμέλιο και αυξήστε την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας

Ζητήστε να σας Καλέσουμε ή Καλέστε μας στο 215.215.6005

Ζητήστε να σας καλέσουμε

Scroll to Top